Skalowanie wielowymiarowe - ALSCAL a pozycjonowanie marki
Jak ustalić pozycję produktu względem konkurencji i odczytać przypisane mu cechy?
Jak ustalić pozycję produktu względem konkurencji i odczytać przypisane mu cechy?
Główna idea polega na wykorzystaniu kilku różnych modeli, z których każdy ma swój błąd predykcji, tak aby ten błąd zredukować.
Druga część serii serię poświęconej procedurze Automatycznego modelowania liniowego.
Czym są dane? Do czego są potrzebne? Czy można je podzielić według konkretnych kryteriów ? Czy dane pochodzą tylko z badań?
Pojęcie logiki kwestionariusza było obecne już w czasach dominacji ankiet papierowych, ale z konieczności miała ona bardzo ubogą postać.
W jaki sposób oszacować potencjalną wartość zakupów, czy też zmniejszyć ryzyko strat związanych z udzieleniem kredytu?
Dzisiejszy artykuł jest wstępem do Automatycznego modelowania liniowego.
Drzewo decyzyjne to popularny i skuteczny algorytm, wykorzystywany szczególnie w zadaniach klasyfikacyjnych, ale dobrze sprawdza się również w przypadku przewidywania zjawisk...
Chętnie porozmawiamy na tematy dotyczące zastosowania analizy danych w twoich działaniach.
Dysponujemy wiedzą z wielu obszarów i znamy specyfikę branż.