Webinarium „Segmentacja w działaniu, czyli kim są twoi klienci”
Jak wykorzystując własne dane dopasować oferty do różnych grup konsumentów ? Jak określić znaczenie wybranych grup docelowych dla podejmowanych działań? A wreszcie – jak...
Jak wykorzystując własne dane dopasować oferty do różnych grup konsumentów ? Jak określić znaczenie wybranych grup docelowych dla podejmowanych działań? A wreszcie – jak...
W trakcie webinarium zaprezentowaliśmy case study, jak zbudować efektywny system wsparcia procesów windykacyjnych.
PS QUAESTIO PRO to kompletne środowisko realizacji badań ankietowych, które obejmuje całość procesu badawczego od gromadzenia danych po ich analizę, raportowanie i dystrybucję...
W dobie kryzysu, relacje z klientami są wyjątkowo napięte – testują oni naszą elastyczność, są bardziej wrażliwi na bodźce i skłonni do rezygnacji z usług. Aby utrzymać ich...
Jak uczyć się zdalnie? Na naszym webinarium pokazaliśmy system, który wspomaga efektywność szkoleń online i przeprowadziliśmy krótkie, pokazowe szkolenie z prognozowania szeregów...
Jak wykorzystać chatboty i inne nowe źródła danych nie tracąc przy tym płynności dla procesu badawczego?
Klient 3.0. jest świadomy cen produktów, maksymalnie wykorzystuje rabaty i kupuje w wielu źródłach. Czy można go opisać i zrozumieć przy pomocy data science? :)
PS CLEMENTINE PRO to nowoczesne środowisko analiz data mining i data science.
Nowa wersja kompleksowego rozwiązania analityczno-raportującego PS IMAGO PRO jest już dostępna!