Webinarium “Cyfrowy kalejdoskop - odkrywanie ukrytych wzorów”

Tekst przeczytasz w: 1 minutę.
W czerwcu spotkania SPSS&MORE zostały przeniesione online. Podczas pierwszego z nich zaprezentowaliśmy jedną z technik skalowania wielowymiarowego - pozycjonowanie w oparciu o mapy percepcyjne. 

To technika używana do poszukiwania ukrytych wzorców podobieństwa w analizie opinii, wartości, pozycjonowaniu marek czy w analizach sieci społecznych. Podczas webinarium “Cyfrowy kalejdoskop - odkrywanie ukrytych wzorów” odpowiedzieliśmy między innymi na pytania: 

 

  • jakie cechy samochodów wpływają na ich ocenę przez potencjalnych klientów?
  • jak określić podobieństwo między markami?
  • jak zinterpretować ocenę różnych aspektów życia w poszczególnych dzielnicach?
  • jak zbudować rekomendacje sprzedażowe na podstawie analizy koszyków zakupowych?

 

Spotkania zakończyła sesja Q&A podczas której zastanawialiśmy się między innymi nad możliwością wykorzystania skalowania wielowymiarowego do przewidzenia wyników wyborów.  

 

Zachęcamy do obejrzenia skrótu spotkania, a osoby zainteresowane wykorzystaniem w swojej pracy map percepcyjnych z PS IMAGO PRO lub szkoleniami z zakresu skalowania wielowymiarowego zapraszamy do kontaktu z Marzeną Ciesielską.


Udostępnij artykuł w social mediach


Ustawienia dostępności
Zwiększ wysokość linii
Zwiększ odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Większy kursor