Customer Satisfaction Index (CSI)
Customer Satisfaction Index (CSI), czyli wskaźnik satysfakcji konsumenta, jest metodą wykorzystywaną w marketingu do oceny zadowolenia klienta z produktów lub usług dostarczanych...
Customer Satisfaction Index (CSI), czyli wskaźnik satysfakcji konsumenta, jest metodą wykorzystywaną w marketingu do oceny zadowolenia klienta z produktów lub usług dostarczanych...
Customer Effort Score (CES) jest obok Net Promoter Score (NPS) i Customer Satisfaction (CSAT) jednym głównych wskaźników związanych z satysfakcją klienta.
Badania satysfakcji i lojalności klienta są obecnie nieodłącznym elementem biznesu nastawianego na rozwój i budowanie przewagi nad konkurencją. Obecnie standardem w tym zakresie...
Badanie zadowolenia z życia w danej miejscowości nie powinno ograniczać się jedynie do ogólnych kategorii.
Badania satysfakcji są coraz częściej wykorzystywane przez instytucje publiczne i samorządowe. Pomiar i analiza wskaźników zadowolenia mieszkańców z życia w danej miejscowości...