Aktywizacja klientów i określenie prawdopodobieństwa powtórnego zakupu
Budowa modelu predykcyjnego dla zagadnienia aktywizacji klientów dla firmy wysyłkowej, komunikującej swoją ofertę klientom poprzez sezonowy katalog.
Budowa modelu predykcyjnego dla zagadnienia aktywizacji klientów dla firmy wysyłkowej, komunikującej swoją ofertę klientom poprzez sezonowy katalog.
Nasz klient stanął przed problemem oceny skuteczności poszczególnych elementów scenariuszy działań windykacyjnych.
Krótki czas odzysku długu przekłada się nie tylko na atrakcyjność firmy dla potencjalnych klientów, ale także, ze względu na konstrukcję umów, ma bezpośredni wpływ na poziom...
Wyodrębnienie klientów, którzy będą samoczynnie spłacać długi, pozwala obniżyć koszty windykacji, zredukować zbędne działania i efektywnie zarządzać zasobami, kierując je na...
Standardowe metody wyceny pakietów długów okazały się niewystraczające w sytuacji, w której jeden z naszych klientów musiał podjąć decyzję o zakupie jednego z największych...
Dla naszego Klienta przygotowaliśmy analizy eksploracyjne zmierzające do wykrycia możliwości i wsparcia decyzji o poszerzeniu bazy leadów kampanii sprzedażowej kredytu...
Głównym celem projektu było wytypowanie klientów, którzy będą skłonni do skorzystania z oferty lokaty strukturyzowanej.
Przygotowaliśmy dla banku analizę odchodzenia klientów z segmentu mikroprzedsiębiorstw.
Celem projektu było pogłębienie wiedzy o klientach i ich relacjach z innymi bankami.