Zwiększenie efektywności kampanii sprzedażowej kredytu obrotowego
Celem naszego klienta było zwiększenie sprzedaży kredytów obrotowych i redukcja kosztów prowadzenia kampanii tego produktu.
Celem naszego klienta było zwiększenie sprzedaży kredytów obrotowych i redukcja kosztów prowadzenia kampanii tego produktu.
Przygotowaliśmy model na potrzeby kampanii oferującej limit w rachunku klientom mikro i MŚP.
Głównym celem projektu było zwiększenie wykorzystania kart kredytowych i debetowych poprzez aktywizację klientów, którzy nie korzystali czynnie z tej formy płatności.
Zbudowanie modelu „Next best offer” pozwoliło dobrać spersonalizowane oferty dla klientów, którzy sami kontaktują się z bankiem.
Projekt realizowany dla jednej z największych firm hurtowych z branży FMCG.
Dla ogólnopolskiej sieci sprzedaży hurtowej FMCG wdrożyliśmy model predykcyjny odchodzenia klientów.
Bank wdrażał strategię utrzymania klientów z segmentu mikroprzedsiębiorstw i MŚP poprzez oferowanie im dodatkowych usług - w tym wypadku leasingu maszyn i samochodów.