Customer Satisfaction Index (CSI)
Customer Satisfaction Index (CSI), czyli wskaźnik satysfakcji konsumenta, jest metodą wykorzystywaną w marketingu do oceny zadowolenia klienta z produktów lub usług dostarczanych...
Customer Satisfaction Index (CSI), czyli wskaźnik satysfakcji konsumenta, jest metodą wykorzystywaną w marketingu do oceny zadowolenia klienta z produktów lub usług dostarczanych...
Customer Effort Score (CES) jest obok Net Promoter Score (NPS) i Customer Satisfaction (CSAT) jednym głównych wskaźników związanych z satysfakcją klienta.
Badania satysfakcji i lojalności klienta są obecnie nieodłącznym elementem biznesu nastawianego na rozwój i budowanie przewagi nad konkurencją. Obecnie standardem w tym zakresie...
Efektywna praca z dedykowanymi narzędziami statystycznymi np. PS IMAGO PRO/IBM SPSS Statistics zawsze wymaga przede wszystkim dobrej znajomości oprogramowania.
Często w zaskakującym, nietypowym, niespotykanym (itp.) wyglądzie ankiety internetowej upatrujemy szansy na wysoki response rate.
Czas na aktywację projektu i monitoring gromadzenia danych.
W ostatnich latach badania CAWI stały się najpopularniejszą techniką badawczą.