Tworzenie rekomendacji produktowych
Jedna z największych firm z branży FMCG zleciła nam stworzenie systemu rekomendacji produktów, który realnie przełoży się na zwiększenie wartości koszyka.
Predykcja poziomu akceptacji ceny
Dla jednej z największych firm z branży FMCG przygotowaliśmy rozwiązanie pozwalające określać w czasie rzeczywistym minimalny poziom rabatu, który skłoni danego klienta do zakupu...
Aktywizacja klientów i określenie prawdopodobieństwa powtórnego zakupu
Budowa modelu predykcyjnego dla zagadnienia aktywizacji klientów dla firmy wysyłkowej, komunikującej swoją ofertę klientom poprzez sezonowy katalog.
System rekomendacji produktowych w B2B i ustalenie minimalnego rabatu
Projekt realizowany dla jednej z największych firm hurtowych z branży FMCG.
Przewidywanie odejścia klienta
Dla ogólnopolskiej sieci sprzedaży hurtowej FMCG wdrożyliśmy model predykcyjny odchodzenia klientów.